عيد سعيد فطر مبارك
نوشته شده توسط : sara jooon

دو تا  سلام

اوليش به همه ي همه ي دنيا

و  عيد سعيد فطر را به همه تبريك ميگم

با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد. مواظب باشيد لای در نمونید!

 و يك چيز ديگه

ميتونيد نديده تصوير من رو توي ذهنتون تصور كنيد؟

.

.

.

تونستيد؟ بهتون تبريك ميگم شما ماه را رويت كرديد عيدتون مبارك

و يك سلام هم به عاشقاي عاشق

سلام به همه ي دوستانم عاشقانه نوشتن براي من عادت شده

چرا

چون عاشق شدم عاشقي بي دردسر نيست و من قبول كردم پس حتي اگه جونم هم بره براي عشقم ميرزه چون دوسش دارم چون دوستم داره

آي ي ي ي ي ي ي

بشنويد صداي فرياد منو

صداي فرياد يك عاشق رو

كه ميگه ساكت نشينيد

با دنيا مبارزه نكنيد

باهاش كنار بياين دوسش داشته باشين تا باهاتون خوب بشه

دنيا هم مثل بچه ها ميمونه اگه باهاش لج كني باهات لج ميكنه اما اگه يكم باهاش بهتر باشي يكم اذيتت ميكنه ولي آخرش باهات رفيق ميشه... باهات راه مياد دستتو ميگيره اما به شرطي خدا رو فراموش نكني

من باهاش يكم رفيق شدم....

پس بدونيد كه .......:

با دنيا نجنگيد

ساكت نباشيد

كنار نكشيد

با هاش دوست باشيد

دوستتون دارم

دوست دارم عشقم

S.A

 


 





:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 19 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: